Tröttmössan tar helg!

Hoppas natten varit bra?! =) Har sovit hur skönt som helst inatt.. vill sova mer!! Var ju så otroligt skönt i sängen idag, gos ju! Så vad händer idag.. Jobba kort dag, det är lyx fredag. Självklart blir de fredagsfika på jobbet med sockerkringlor. Galet gott! =) Sen ska vi ta hand om "grannens" barn då som ska planera så blir en ca 20 1-3 åringar idag på avdelningen. hihi. Fast de är kul tycker jag.

Efter jobbet ska jag ta en promenad upp till mamma på hennes jobb. Hon jobbar på labb så ska dit och ta blodprov. Jätte bra att hon jobbar där så är de bara att komma upp dit om man vill kolla sina värden. Så de är precis de jag ska jag. Bara kolla hur mina värden ser ut då jag varit så otroligt trött en längre tid.
Efter de lite beroende på så ska jag kanske träffa Elin och Alvin en stund. Hoppas! =)

Ikväll är de personalfest hemma hos en kollega. Har inte bestämt än hur jag ska göra. Vore jätte trevligt men är så trött (tråkis jag vet) så får se om jag pallar eller inte. Denna förkyling ger ju aldrig upp ju! =( Kan ju annars gå dit en stund för bor inte så långt bort från mig. =)

Dax för att fixa för att gå till jobbet. ha en kanon bra dag!




Anonym

tack söt=) vad ska du göra idag?



KRAM



URL: http://originellt.blogg.se/


sara

Hoppas du vill vara med imorgon! =) kramis



URL:


humorsajten

okej va trevligt:) för min del blir de att ta de lugnt:)



URL: http://humorsajten.blogg.se/


Katja

va gott =)

Hoppas du får en trevlig helg :)



URL: http://candygal.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?