Gårdagen.


Blev inget bloggande igår då tiden inte riktigt fanns. Jo jag gick en massa igår och de va så otroligt skönt måste jag säga! =) Gick till jobbet och hem. Sen gick jag ner på stan för att möta upp Sara för att gå och hämta biljetterna till sthlm. Ska bli kul då vi sällan hittar på något bara hon och jag (idag va första gången på bra länge). Vi hinner inte ens med promenader eller liknande nu för tiden. De ju så för vi båda har mycket men har en sån bra relation så vi vet var vi har varandra ändå fast vi sällan ses. Telefonen går varm istället. =) Sånt går alltid i perioder. ;) hihi Sen gick vi iaf till Make up store och tur som atten hade jag. De fanns en tid på Lucia för sminkning och de bästa va att Kalle ska göra den. Han är den som jag tycker är grymast av dom som jobbar där. Klcokan två blir de sminkning efter de foto. Sen är de bara att göra iordning för kvällens middag. Åååå kommer bli så galet kul! Tillbaka till gårdagen. De blev en te på coffeehouse med massa prat och skratt. Tack Sara för en kanon dag! =)

Ååå.. vad sur jag blev att Anna åkte ut igår! Morrrr!! Hon är ju så jäkla grym ju!

Tyvärr inte gårdagens låtar men denna är grym med!

Jag tror att de ändå kanske kan va en bra chans för henne att åka ut innan finla för då får hon göra en skiva med sin grej istället för att någon ska bestämma vad hon ska göra. För skivkontrakt kommer hon få, de är jag hundra på! =)


sara

Blev ju inte en sån lång dejt men så värd alla minutrar!!! =D

Jag gråter...Anna.... usch.... vår nyköpingstjej... men som du skriver, hur får hon göra de hon är bäst på. Nu vet svenska folket vem hon är! =´)



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?