Kanon =)

Hoppas dagen varit bra! De har min iaf. Visst tröttmössa har man varit efter en tråkig natt och envis förkylning. Men känner att atten dagen har varit bra ändå! =) Har jobbat sent då jag stängde men dagen gick jätte fort och bra. Sen har jag ett jobb där jag trivs väldigt bra så då går dagarna fort. Älskar mitt jobb för barnen ger mig så mycket glädje varje dag. Visst är vissa dagar tunga ibland men de vägs upp av allt de bra i jobbet. Dom får mig att skratta varje dag, de sätter ett leende på mina läppar! =)

Nu sitter jag med ljus i hela lägenheten och myser. Kan faktiskt tycka de kan va skönt att bara vara själv ibland och stänga av omvärlden. Men visst klart de är tråkigt att vara själv för de mesta men vadå, man får göra de bästa av situationen och de tror jag att jag verkligen gör. Vad hjälper de att sitta och deppa?! Ne inget! Men saken är ju den att jag är ju egentligen inte själv för har världens underbaraste vänner i mitt liv! Tack till Er för ni är guld värda! =)

Juste skulle återkomma lite om Obama Varför jag tycker de är bra att han vann. En kort sammanfattning är att han är för abort. Visst de är hemsk men i vissa fall är de bäst för barnet då livsituationen inte alltid är den bästa hos alla, för de är barnet man ska tänka på i första hand. Mc Cain är ju emot abort. Alla ska ha valet att välja tycker jag. Obama är öppen för gay äktenskap och Mc Cain emot. Tycker de är upp till alla hur man vill leva och med vem. Inget annan ska bestämma de än man själv, hetero som homosexuell spelar inge roll. Alla är vi människor ändå. Han vill dra tillbaka Iraktrupperna inom en viss tidsplan, han vill satsa på miljön vilket är kanon. Där han även där har en tidsplan då utsläppen ska minska. Sjukvården ska bättras osv.... Finns massa mer att säga och skulle kunna sitta och diskutera detta länge och större egentligen. Men om jag skulle få rösta så överväger Obama stort. Klart man inte kan gilla allt han säger, vore omöjligt. Men han är vinnare i valet och i mina ögon.

Vad är dina åsikter om valet?


 










sara

Obama tyckte jag också! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?