Ännu en dag

Hej! =)

Idag började jag tidigare än jag skulle men alltid bra med lite extra komp. ;)
Men kan ju börja med att berätta hur min dag startade... Sov inget i natt knappt, fick punka på cykeln på väg till jobbet och när jag väl kommit till jobbet så kom jag på att matlådan stod kvar i kylen.. Bra start på dagen va?! Men har faktiskt varit på topphumör på jobbet idag ändå! Va en kanon dag. =)

Efter jobbet va det bara att gå hem med cykeln i regnet och ta mig till statoil, men visa sig att de va totalpunka så får ta och laga. Eller kanske dax att köpa sig en ny haha. Ni som vet hur min cykel ser ut tycker nog att jag borde byta nu. ;)

Sen var jag hemma och vände för att GÅ till affären och sen få lite d-vitamin. Skulle fixat de igår men hann inte.
Så nu har jag tvättat och städat sen jag kom hem. Känner mig grymt duktig. =)

Glöm inte att Grey's Anatomy börjar ikväll igen. Finns de nå bättre?!


Hoppas sen på att kunna få sova.. Blir galen snart. Måste få sömn!!
Hjälp!



Carro

Skönt att det blev en bra dag ändå :) Förresten....det blev popcorn...



URL: http://carrostankar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?