Fredag! =)

Hej! =)
Så var det äntligen fredag! Skönt de, för lite ledighet sitter väl aldrig fel. ;)
Idag har jag bara tagit de lugnt, skönt även om man blir lite smått rastlös i mellan åt. Tur då att man har så "givande" samtal på msn som ger en ett skratt lr två. hehe. =)

Ikväll bjöds de på de godaste (lr nästan iaf) som finns -morötter och dipp! =)

Coca-Cola är givet!
Men nästa vecka då jäklar är det nya tag!! Nu är de inte roligt längre, så måste ta tag i mig nu. =(
Sara du vet vad du ska göra! ;)

Sen självklart hejade jag på vår Nyköpings tjej Anna i Idol. Kul att hon gick vidare!
HEJA ANNA!!



Kolla så fint jag slog in pappas present han ska få imorgon!
Imorgon är det nämligen stor kalas för pappa i stigtomta, han har ju gått och fyll 60 år. Så de är dropp in på kristineberg imorn. Så Fanny har att göra då så att allt rullar. Men vi hjälps självklart åt jag, mamma och syrran.
kommer bli trevligt tror jag. =)
Vad de är i får ni veta senare, hemligt tills han fått de. =)


Längtar till jag ska få göra detta! Fick de i present när jag fyllde av mina goda vänner! =)
love!


Kram






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?