idag


För mig iaf! ;) Har semesterdag idag så tog mig en härlig sovmorgon. Inte helt fel. sen va jag ganska trött då mardrömmar väckte mig i natt så jag inte kunde somna om på ett tag igen. Tur då att de finns folk som är vakna om nätterna. Tack =)

Idag ska jag ta teg i mitt hem, städa! Faktiskt ska de bli ganska skönt då de är jätte skitigt och är verkligen i behov av en ordentlig städning. Så ska bara bli skönt att få lite snyggt hemma!

Sen får jag se vad kvällen bjuder på, är ännu oklart men sånt löser sig alltid. Blir trevligt vad de än blir! =)
Vad ska ni hitta på för kul idag?

Ne ska ta och slå en pling till Simone nu och höra hur de är med sjuklingen. =)



Evelina

Tack så mycket :)



Idag så ska jag jobba. Hoppas det går bra med städningen!



URL: http://evelajnanr1.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?