svårt de här..



Att de ska vara så svårt. Att de kan bli så fel.

Finns nån som är så otroligt bra, nån som får en att må så bra då blir de ändå fel. Blir så grymt arg på mig själv. När man väl träffar nån man trivs med så ska de ändå va något som gör att man känner att något känns ändå inte är hundra bra. Så sorry att de blev så här. Vill inte va elak utan vill bara va ärlig emot dig. För du är en kanon kille! Vet att det är de man inte vill höra. Ville va ärlig emot dig så fort jag kände som jag gjorde för såra är de sista jag vill. Men tror inte heller om jag ska va ärlig och du med att du inte är över ditt ex och jag vill inte va nån ersättare och jag vet inte om jag är över en person heller som jag haft känslor för innan... Verkligen så leden att de blev så här. Känner mig så elak så dum.. men vill ju bara va ärlig för de tycker jag är så viktigt att man är. Ska veta att jag har inte lekt med dig på något sätt, ville verkligen att de skulle kunna funka. Jag leker aldrig med andras känslor.
Hoppas du inte hatar mig allt för mycket...






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?