Tjingeling!

Hej!

 Vart inget inlägg igår, palla inte tyvärr.
Idag har jag stängt på jobbet så va hemma rätt sent. Efter de har jag börjat tvätta (håller än på) och städat idag. Känner mig lite smått duktig. =) Vet ni jag har börjat pussla ett 1000 bits pussel. Ja jag vet låter som en kärring men är ju skit kul. =) haha. Återkommer med bilder på hur diktig jag är. Fan känner mig på skit bra humör!! =)

Nu ser jag bara fram emot helgen som jag känner kommer bli kanon. =) Är ju fina Alvins dop på lördag. Oj så nervös jag är. Som gudmor så ska jag hålla i Alvin (delat med hans andra gudförldrar). Elin, jag är nervös. haha Jag har ju scen skräck! Men blir nog kanon för jag tycker de ska bli grymt kul med. Ska bli kul att träffa ALLA på lördag. =)


Jag är så stolt över att vara gudmor till denna otroligt söta kille!
Tack Elin och Kristian för förtroendet.
=)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?