Torsdag!

Nu har min ledighet börjat! =) Den kommer att börja lite extra bra för ikväll som jag berättat innan ska Elin firas! Tror hon kommer bli så nöjd över kvällen! ÅÅååå ska bli så otroligt kul ikväll.
Längtar redan tills klockan bli halv sex då jag ska möta upp henne och då väntar lite överraskningar för henne! =) thihiii....SURPRISE!!

Ett jäkla piss bara att de ska regna som atten ute =( Sägs att de ska kanske slå om till snö ikväll... GAAH!! =)

Dax att greja lite hemma och sen göra sig klar för vad som ska hända ikväll. Kan inte ge några hintar för Elin kan läsa bloggen. Är inget jätte stort så du inte blir besviken men en liten överraskning har jag fixat till dig! =)

Ha nu en kanon kväll så berättar jag sen vad vi gjorde ikväll och lägger ut någon bild med. =)





Agnieszka

Ohh spännande att få veta vad du hittade på åt henne sen!

kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?