Tröttmössan. =)

Godkväll!

Redan lördag kväll, som vanligt går de för fort. Men hittills har helgen varit jätte bra. =)

Idag så har fanny sovit hela dagen, konstigt. ;) (lalaalaala)
Har varit och köpt tvättmaskin idag med, kommer om tre dagar. Ska blir så skönt med en i lägenheten istället för att springa ner till tvättstugan. =)
Vid sju var det middag hos Simone. Hon bjöd på tacos, tack så mycket. =) Sen kolla vi på Stjärnor på is, sisådär tycker jag men oj vad duktiga dom va för att ha åkt så lite. =) Efter de bar de av hem, va så trötter. (Tröttmössa nr1! hehe)  Är jag nu med men ändå inte kommit till skott när de gäller att lägga sig. Va iaf en trevlig och lugn kväll, kanon. =)


Lugn mysig kväll med Sara och Simone. =)

Kram


simone

jag se ju för jävlig ut verkligen... ,mys mys kul att du kom gumman



URL:


Agnieszka

ja visst är det underbart med egen tvättmaskin. Vi köpte en för ganska länge sen och det är ju sååånt lyx!!!!!

kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se/


sara

de va trevligt gumman, men om du var tröttmössa nr1 vet jag inte riktigt....jag kände att jag var de ;)



URL:


fanny

vi var två tröttmössor ;)



URL: http://float.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?