Helg!

God morgon! =)


Igår så var jag på stan med Sara. Va massa mys. Tack för hjälpen gumman! =)

Fick tyvärr veta att jag inte får va gudmor igår. För den jäkla prästjäveln sa att man måste vara döpt för att bli fadder och de är inte jag. Det tråkiga är att vissa präster inte bryr som så mycket om de utan överser de men icke denna präst. Snacka om otur!! Så man blev rätt snopen, besviken och ledsen när man fick reda på de. Man hade ställt in sig att va en del av dopet och nu får man sätta sig i bänken och titta på när några andra faddrar står där, där jag oxå skulle stå som en stolt fadder. Inte mycket att göra men känns så otroligt tråkigt! Men söta Elin va så söt å sa att i deras ögon är jag ändå gudmor. Så söt så han sa att hon skulle skriva ett eget bevis på att jag va det. Tack gumman du är verkligen hel go! Betydde massor när du sa så till mig. =)

Så vid två idag är det dop och ska bli kanon mysigt även om jag inte får delta som fadder till Alvin.


Idag så ringde de på dörren, de var en kvinna som räckte över en påse från city gross med mat i. Tycker de va en jätte bra och kul grej för att göra reklam för dom.
Tack =)

Sen har jag tagit en promenad till affären idag. Så skönt men blåste kallt. Men luften va behövlig.

Höstbilder!

Återkommer med bilder från dopet sen. =)
 Ha en kanon dag.

Ser fram emot en kul dag nu och en trevlig kväll! =)



Agnieszka

Vad spännande att få gratis mat sådär... hur kommer det sig?

Tråkigt det där med gudmorgrejjen... men det är ju bra att dem iaf ser dig som en gudmor=)

Fina bilder!

kramar



URL: http://agnieszka.blogg.se/


Marie Hultén

Hej! Tycker verkligen att de va för jävligt rent ut sagt att du inte fick stå där framme med oss på dopet. Men vi ser dig som fadder ändå tilsammans med oss!! De va trevligt o få träffa er allihopa! Ha det bra! //Marie (Kristians syster)



URL:


fanny

Hej. Vad kul att du skriver. Ja de kändes/känns jätte tråkigt. =( Hade varit kul att stå där med. Men blir så glad över vad du skrev, tack betyder massor! =) Jätte kul att träffa er med. Vart tyvärr inte så mycket man prata men lär säkert ses igen. =) Ha det kanon. Kram



URL:


Marie Hultén

Hej Hej! Kan ju tänka mig själv hur jag hade reagerat.. Ne, de blev inte så mycket prat men du verkar vara en snäll o trevlig person! Elin och Kristian har pratat väldigt gott om dej =). Ha det fint! Kram



URL:


fanny

har dom, vad kul att höra! =) De samma! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?