shopping för dig?

Hej!

Idag har jag jobbat dagen lång, gick oki men kände noll lust för jobbet idag. Mindre bra men bara att bita ihop när man är där och försöka va positiv ändå. För att jag inte har energin så ska de inte gå ut över barnen.

När jag kom hem så har jag pratat telefon med SötSara. Guu vilken underbar vän alltså! Sara hittade massa gamla bilder på oss sen många år tillbaka, haha höll på att dö av skratt. Så små vi va! =)
Oj Sara vilka pinglor! haha (Tur att man förändras iaf ja)

Shopping man inte skulle säga nej till =)



Atten vad jag vill ha denna snygga väska. Ja, jag är väsktokig och kommer alltid vara hehe. =)
Så fin och är ifrån Chique för 569kr.


Jätte sött och enkelt armband från Cocoo för bara 85 kr. =)


Även denna coola klocka från Cocoo. Den kostar 295 kr och de är inte mycket för en klocka.
ÅÅ vill ha! =)
(Har en förkärlek till klockor med, har ett gäng i lådan hehe)


Kram


sara

tihi tack själv vännen! =D <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?