hej =)

Idag har det varit en rätt bra dag! Slutade tidigt så det va kanon skönt. Har tagit de lugnt hemma och råkade somna en stund. Inte så bra kanske pga av sömnbristen på natten så blir väl inte bättre av att jag somna på dan. Men är väl just därför jag somna för att jag inte sover på natten.. ajaaa.. de där blev rörigt. =)

Har fått en hel del gjort hemma idag men hade ändå hoppats på att fått ännu mer gjort. Har städat garderober och tagit fram lite som ska ut på tradera. Plockat med lite annat oxå. Men är nöjd med de lilla. ;)


Måste tacka två personer, Sara och Christopher, i bloggen idag som har peppat mig massor senaste tiden nu när jag kämpat lite!
Tack!!! Uppskattar stödet och "peppet" i massor. Det har verkligen hjälpt! Tack!!=)


God natt.
kram



christopher

Du är allt bra söt du,, :D Hakonamattata.. allt löser sig.. me tackar dubbelt tillbaka.. :P bamse kram



URL:


sara

De är klart!!!!!! =D Säger som christopher - Hakonamattata!!!!!!!!!!!!!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?