Säg att du är snygg så blir du det!

Äntligen är det helg! Love it! Men vad gör Fanny en fredag kväll?! Jo sitter hemma... Skönt men va fan har man för liv, ne nu måste jag göra något kul innan jag spricker! Imorn ska jag träffa Simone, ska bli kul! Se vad vi hittar på! ;) Måste få några skratt och en mysig kväll men de blir inga problem! ;)

       Ikväll har man då ätit bakpotatis. Smarrigt värre! Blev även en gammal hedlig veckorevyn, ingen tidning jag brukar köpa.. men fanns inget annat kul så fick bli den.

 Blå är ju den nya färgen man ska ha på naglarna! Har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar det eller inte. Men varför inte testa något nytt.. Ge fingrarna en lite rockigare feeling! =)

Sen måste jag säga att jag läste något väldigt bra.. Sanna Nielsen skrev något väldgt bra. Det handlade om kroppsideal, om att bryta alla dessa trender om smala babie kroppar. Go Sanna! =)
Måste då dela med mig av Sannas må-bra-tips som va så sjukt bra!

  •  Säg att du är snygg så blir du det. Våga låtsas lite, om du är blyg och rädd och känner att du inte trivs i de där kläderna. Öva på att säga "Jag är  jättefin" och sträck på dig. Då utstrålar du självsäkerhet.
  • Våga göra fel, Våga att inte vara perfekt. 
  •  Tänk inte så mycket utan njut av livet! Man behöver inte krångla till allting så mycket.

Man fick ju sig en tankeställare. Tror jag har lite att träna på nu! Men jag är på g. ;)
Folk som känner mig bra och kännt mig länge vet hur jag har haft/har de med självförtroendet, dom vet även att jag kommit en bra bit mot hur det varit.

Ajaa.. Nu till annat. I min rastlöshet så testa jag mina "klipps" åå vad jag vill göra hårförlängning. Alltid velat haft långt sen liten men har för dålig hårkvalite för att få långt fint hår så detta med förlängning är en dröm. Så sjukt dyrt bara! Är de verkligen värt de... !?


Vad tycker Ni, passar??

Kram



Amélie

hahahaha jooo det kan man visst ;) frågade på blomaffären ;P



URL: http://amis.blogg.se/


tommy

passar bättre utan extrahår..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?