Hatar ensamheten!!

Shit vad helgen går fort, redan söndag kväll. =/
Idag har de varit en riktig slappis dag, skönt. Men har väl inte haft så mycket alternativ pga av en sketen huvudvärk som vägrar ge sig. =( Men har lyckats ta mig ut på en promenad med Simone iaf. Riktigt skönt va det. =)
Sen har soffan varit min vän idag, hehe låter skoj va?! 
Värsta med en sån dag är att man har mycket tid till att grubbla över saker.. Grubblare som jag är så är de precis de jag har gjort idag. ååå vad jag hatar de. Så trött på allt!! Just nu skulle jag behöva resa bort ett tag, skulle va så skönt. Komma bort från vardagen och allt som sker här hemma, koppla bort. 
Vill komma över och gå vidare men fan vad de skulle va svårt!! Visar ju sig att de inte tjänar något till att stanna och hoppas längre. =(

I guess love will be nice for someone else's life



Drömmer mig bort..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?