I hate to Cry

Känner mig tom, ensam och så förvirrad. Nått måste hända i mitt liv snart. Samma sak dag in och dag ut. Borde inte känna så pga helt underbara vänner. För ni är gryma men detta handlar inte om de. Behöver en förändring och de är snart. Vissa saker bara står och stampar på samma ställe utan nån framgång.. När ska min tur komma, när ska jag få känna den där riktiga lyckan?! Vet att jag låter som jag är deprimerad lr liknande men de är jag inte, behöver bara en förändrig. Att något händer i mitt liv. De finns en sak som skulle göra mig till världens lyckligaste person i världen men de är något jag börjat inse aldrig kommer hända.. Något jag borde gett upp för länge sen men av någon anledning inte gjort, är väl egentligen ganska självklart varför jag inte gjort de efter allt.. Nån anledning finns de ju till att jag än står kvar och hoppas. Men även hoppet som ska va de sista man har börjar ta slut..
Nått måste ske, och de är snart... Kanske dax att gå vidare i livet..?


waiting on the world to change






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?