Kalas

Så var de redan lördag.

Igår kväll blev de film, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette nu men va riktigt bra. Ska finnas en två av den med så de blir nästa gång. Hade iaf kanon trevligt även om jag va trötter. =)

Idag har jag tagit en grymt skön sovmorgon, va väl behövligt. Men tyvärr vakna jag med världens huvudvärk och har än inte gett sig helt. :/
Jag och syster tog oss ner på stan sen för att köpa paket till Jossan som vi ska fira. Blev kanon bra så hoppas hon bli glad. =) Jag hade tänkt att inte handla något men hitta en väska som jag letat efter, inte just den men modelan av väska. En snygg väska som är lagom liten/stor att ha till vardags och snyggt. En sån med längre band så den hänger lite skönare. =) Ajaa.. den blev jag iaf så nöjd över och sen att den va billig gjorde de ännu bättre. Ett fynd med andra ord. ;)
Snart kommer kusin Emilia förbi för hon ska lifta med mig och Frida till stigtomta. Vi ska va där vid 18.00 så dax att bege sig om ett tag. Måste nämligen hem å lämna några saker till mamma innan.
Har oxå blivit bjuden till Louise ikväll på födelsedagskalas. Synd att de krocka. =( Men om de inte blir för sent ikväll så tänkte jag gå förbi och gratta henne en sväng. =)

Ne nu måste jag göra mig iordning för kalas. =) Trevlig kväll!

Kram♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?