Ny dag Nya möjligheter.

God morgon. =)

Trött som satan men kanske inte så konstigt när klockan bara är 5.00! Sovit som atten i natt och hade mer sömn att ta igen än jag fick men bara att lägga sig tidigt ikväll igen å ta igen de då. =)
Idag slutar man tidigt, skönt. Måste tyvärr fixa en halv jobbig sak idag direkt efter men men inte mycket jag kan göra. Bara att gilla läget. =/
Sen bär de av hem och ta de lugnt en sväng, skönt!! =) Sen när Sara slutat blir de långpromenad, ska blir helt underbart skönt och behövligt.
Tack igen Sara!! Tack för du alltid finns där och ställer upp i alla väder. =)
Sen får man se vad kvällen bjuder på men som sagt blir nog en tidig kväll. Hoppas Ni får en toppen idag. =) För de ska jag ha, efter idag så börjar en ny start på allt. Ett steg mot en ny riktning. =)

Botten: Fick reda på mer skit som vännen fått reda på, blir såå arg och ledsen!!!
Toppen: Nu är de snart dax för barndop för Alvin. Elin kom med inbjudan igår. Ska bli såå mys!!

Kram


sara

Bara att gilla läget... tyvärr...



MEN idag ska vi ut med skiten och in med nytt fräscht!!!! =D hihi syftar på din hjärna!!!!!!! mohohahaaa ;)



URL:


Tommy..

hoppas på lunchen idag. kommer hem till dig när du har slutat jobba. måste dra vid 16 sedan igen.

kramar



URL:


fanny

lr inte tommy. Å JAAAA sara!!



URL: http://float.blogg.se/


sara

Hmm, vännen...fick lite skuldkänslor där igår efter promenaden... jag verkligen tröck in mer tankar i ditt huvud...va ju inte riktigt de som var meningen med de hela... nästa gång ska jag bara lyssna, inte prata!!!!!! =D DEAL?!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?