sova

Så är det tid för att krypa ner i sängen..

Hej!!

Idag så slutade jag tidigt, hade massa planer på vad jag skulle få gjort idag men det brast. Fanny va såå trött och va tung i huvudet när hon kom hem så somna i 1½ timme. =/ Tror ni huvudvärken har släppt än? Nej, jag blir så trött. =( Men fick lite gjort... Ringt och felanmält telefonen som är helt knasig (köpte ju en ny tillfällig för en vecka sen), efter en vecka!! Den va så när jag fick den så är smått irriterad. Sen har jag skurat badrum. Kanske inte så kul men behövligt. Riktigt nöjd över mig själv, har skurat sånt som skåpen och väggar  - allt från topp till tå! Så nu är de riktigt rent och snyggt. Fick ett litet ryck plus att sånt måste ju göras. Kul att veta lr hur hahaha!


Sen har jag bara tagit de lugnt idag. Såå skönt! =) Imorn är det fredag och det kan inte bli bättre. Älskar helg och ledighet just nu! (Kanske man alltid gör)

Natti natti


sara

du är så jäkla het när du städar (syftar på bilden) ;)



URL:


fanny

hahaa



URL: http://float.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?