Tisdag

Sjukligt trött och sliten! Känns verkligen att de varit mycket på senaste. Både på jobbet och efter jobb tid. =( Sover som aldrig förr och känner mig aldrig utvilad. Så längtar redan till helgen.. Ska ta en lugn helg och ta igen mig så gott de går!

Idag är de fullt ös som vanligt..
Inskolningar på jobbet
Jobbar 8.30-18.00
Har apt/pk (personalmöte) 17.30-20.30 3 timmar!!!
De krockar lite där med jobbtiden men sånt man får ta...

Så vid nio tiden är jag hemma idag. =( Då är de bara å försöka fixa mat för sedan sängen... Kul liv man har denna dag då. Ne usch vad jag klagar men är så sliten så de känns riktigt tungt. En vecka semester minst är vad jag skulle behöva just nu för känns som jag faller ihop snart för jag är så trött...

Ge mig kraft!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?