Dagen


Länge sen jag bloggat så mycket som idag. =) Slutade ju tidigt idag så har städat hemma och fixat och donat med allt och inget hemma. Hatar att vara själv hemma numera så försöker att fördriva tiden så gott det går. Idag när jag satt och åt mat hör jag något på balkongen.. en söt liten ekorre satt på mitt balkongräcke. Hur lyckas man ta sig till en balkong när det inte ens finns träd i närheten?! Tillslut kom han/hon ner på marken efter virrat runt över hela min balkong en liten stund. =)



Har självklart själv suttit på balkongen en stund och njutit i solen, skönt!
Älskar våren!! =)


Så var det äntligen fredag imorgon och helg. Ska bli riktigt skönt med ledighet då denna vecka har känts som en evighetsvecka.. =( Blir lugnt och skönt i helgen och kanske eventuellt hjälpa till lite i renoveringen i mormors lägenhet som hon ska flytta in i påskhelgen. Har ändå inget bättre för mig på lördag dag. Nått ska jag iaf hitta på. Hoppas på en toppen helg i vilket fall, behöver det om inte annat!

(Kan min oro i magen släppa tack!)



Joysan

Nä du är sötnöt! XD...Men sweetie, vad är du så orolig över? Med mej är det bara bra :-)...men det är mycket i skolan och jag är kass på matte. Blääää. Hihi. Kramis



URL: http://joysan.blogg.se/


simone

så söt med en lite ekorre som kom och hälsade på=)=) Du fick ju hon/han bra på bild=)=)puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?