Fredag


Fredag igen och veckan har bara försvunnit. Känns konstigt att inte ha jobbat. Men var nere på jobbet idag på fm en sväng för jag var tvungen att vara med på ett möte. Vad har man fördrivit dessa dagar hemma med då? Jo alla jobbar ju så finns ju inte så mycket att göra så passat på att stor tvätta, pusslat (hehe ja jag vet hur de låter men tycker faktiskt det är roligt) och gjort annat plock. Simone var förbi här igår kväll en sväng, då det blev sitta på balkongen i kvälls solen och snacka lite skit. Idag så har jag varit duktig och tränat, galet skönt!!! Sara var duktig och träna med, alltid lika roligt att träffa sötnöten! =) Faktiskt så peppa jag mig till något jag inte skulle fixa så känner mig ännu stoltare! Har även blivit duktig på senaste med magmaskinen så nu jäklar så ska jag känna mig bekväm på stranden i sommar! =) Ställde mig även på vågen idag och fick en ganska stor chock när jag såg vad den stannade på! En nedgång som jag aldrig trodde och jag har inte ens försökt gå ner i vikt! Men kanske har med att det varit mycket på senaste och gett resultat på det sättet. Länge sen vågen stod på vad den stod. Men jag är inte alls ute efter att gå ner i vikt bara platta till magen lite.

Vad helgen kommer att bjuda på vet jag ej än. Har faktiskt inte gjort mig några planer alls så tar den som den kommer.  Hoppas på fint väder iaf så man kan vara ute och njuta. Kommer ha nattgäst iaf mellan lör-sön då syrran ska sova här efter en kväll ute. Klart man ställe upp då hon bor i stigtomta annars när hon är hemma. =) Tanken är att helgen ska bli lugn för mig då jag inte alls är sugen på utgång och inte min plånbok för den delen heller. ;) Apropå de så fick jag veta idag vad min löneförhöjning blir och är nöjd med resultatet! =) Men får vänta till maj lön innan jag får njuta av den. Morr!

Igår kväll satt jag och googla på tatueringar och hitta en tok fin tatuering som verkligen var en Fanny tatuering!! Å jag vill verkligen ha en till och den skulle va såååå fin!! Ska ge den en extra funderare först men oj vad sugen jag är! =)

Satt och lekte lite med en bild idag med och detta vart resultatet:

(Foto taget av: Sara Hansen)
Med det önskar jag er en trevlig kväll!



Sara Hansen

mä gumman, jag va ju inte så duktig hahaha sötnöt du är...! kramen



URL:


simoe

Alltid behövligt med löneförhöjning=)=).



URL: http://simonesnya.blogg.se/


fanny

Sara: Du är alltid duktig!! =)



URL: http://float.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?