Idag..



Idag så har jag haft en riktigt rolig dag på jobbet så vi alla var ÖVERtrötta så vart riktigt flamsigt och många skratt. Haha Vad vi personal på min avdelning var "snälla" emot varandra, ojoj ;) Vart självklart en massa bus med barnen med och jag fick ett ryck och gjorde ansiktsmålning på barnen. Oj så söta dom vart! En dag jag verkligen behövde. =) Efter jag jobbat bar det först av ner på öster för att hämta paket från Oriflame med produkter som ska ut till kunder. Tog mig faktiskt en solning med, tyckte jag var värd det. Få känna sig lite fräschare är aldrig fel när man är lite låg. När jag kom hem ringde jag mamma som bett mig att höra av mig för hon ville prata med mig om något. Fick tråkiga nyheter som gjorde mig riktigt ledsen. En i familjen/släkten mår inte alls bra, utan riktigt dåligt. Så bröt ihop i telefonen.. Varför ska allt komma på en och samma gång?!


Imorgon jobbar man sista dagen innan lite ledighet..
Hoppas på en kanon helg där jag kan få må bra, behöver verkligen det!
Ge mig en glad helg!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?