Onsdag


Sovit sisådär i natt, kan inte sova själv någe bra längre. =( Är genom förkyld, gaaah! Har inte ork lr tid med det. Idag blir det lång dag på jobbet då jag stänger så slutar inte för än vd sex som senast. Men det är lite lugnare på jobbet när det är påskvecka då många är lediga så kanske inte blir så sent. Efter jobbet är det Oriflames kataloglansering men har inte bestämt mig än om jag ska dit lr inte. Känner mig inte jätte taggad pga av förkylningen och andra privata saker som gör att energin är på noll... Får se hur jag gör.


(Hatar väntan... Undrar hur du mår?)


Shit vad jag låter negativ men så är det ibland i perioder beroende på hur man mår och just nu är livet inte något vidare kul. Skönt iaf att de är bra på jobbet och att jag har så underbara vänner som alltid får mig på gott humör!. Sen blir jag bara glad av att tänka på gårdagen när jag träffa Elin och Alvin. Bilder här!


Anonym

Jag har inte fått hem mitt än, så jag vet inte stl... Det kostade 225:- ink frak. Jag beställde en large, bara för att det är lättare att sy in än att sy ut ;)



URL:


Thiff

Ja, jag glömde ju skriva att det var jag som skrev =)



URL: http://thiffy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?