Söndag!

I går var Söta Sara här under dagen. Och som vanligt alltid lika trevligt! Tack söta Sara för en mycket bra dag! Blev annars en lugn kväll men var oerhört skönt faktiskt. Satt på msn typ hela kvällen och prata, var kanon trevligt faktiskt! =) På natten kom syrran hem efter sin utekväll. Hade bäddat och fixat så var bara för henne och krypa ner på sin madrass i vardagsrummet. Smög som musen gjorde hon för hörde inte ett knyst. hehe

Idag efter en låång och skön sovmorgon åt jag och syrran frukost ihop innan hon gav sig av. Efter det var jag så duktig och tvätta alla fönster in och utvändigt i lägenheten. Oj man ser ut igen! ;) Vart ju en skillnad om man säger så. Känner mig lite huslig nu. =) Om ett tag så ska jag iväg och träna med Sara. Ska bli galet skönt! Bara kryper i kroppen för att få komma iväg och röra på sig nu.

Juste: Har bestämt mig för att göra tatueringen nu! Weeeeeeeeeeee!! Bad Sara igår att rita upp den på mig för att få ett hum över hur det skulle bli och oj jag måste bara göra den! Så bara att ta sig i kragen och boka tid nu så den sitter snyggt till sommaren! =) 

Nu ska jag greja lite innan det är dax att ge sig av till gymet!



Carolina

snygg blogg :)



URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/


Sara Hansen

sötfanny! =D



URL:


Sara Hansen

sötfanny! =D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?