Torsdagsbravader


Igår hade jag en riktigt bra dag måste jag säga! =) Hade en skön dag på jobbet med påsklunch och allt. Efter jag slutat jobba (fick sluta tidigare:)) så ringde Ann mig som var nere på stan och fråga om jag hade lust att komma dit och ta en fika med henne. Ann är en jätte bra gammal kollega, resekompis och vän! Men senaste året har hon bott i Norge, Teneriffa och nu varit i Thailand ett tag så är så kul att hon är hemma. Ner på stan bar det av iaf och träffa Ann över en mysig fika. Pratades ju på en hel del om vad som händer i våra liv. Måste ju uppdatera varandra lite så är det ju alltid när man inte setts på ett tag. =) Försökte ta ett kort på henne men gick ju sådär som ni kanske ser, hehe! Tack gumman för trevlig em och de var såå kul att träffa dig igen!

Glömde.. När jag kom hem från jobbet igår så hängde det en påse på min dörr. I påsen låg ett påskägg till mig men igen avsändare. Tror ni man blev nyfiken lr?! Men oj att en sådan enkel liten överraskning kan få en så glad! =) Att nån tänkt på lilla jag. De visade sig vara min goa kollega som varit och hängt den där. Tack snälla du! =)

Köpte faktiskt mig ett par enkla och söta ringar på stan med. Kunde inte motstå dom! =)
(Bilden är klickbar)


Simone fråga mig sen igår om jag skulle med ut. Först så orka jag inte men tänkte att kan ju vara kul att hitta på något så sitter man inte hemma och grubblar. Så först så var hemma hos Simone (fyra tjejer) och förfesta lite för att sedan gå till Tellus. Jag och Simone hade tokryck med kameran å tog massa flum kort men så segt att lägga upp bilder här idag så kanske blir en annan dag. Var rätt oki med folk ute men tok för mycket ungt för min smak. Jag hade en lugn kväll och var typ nykter, var rätt skönt. Men måste tyvärr säga att jag haft roligare ute, men så är det ibland kan inte bli kul jämt. Så jag gick faktiskt hem innan stängning för kändes onödigt att vara kvar när jag ändå inte var på topp och kunde slappna av och ha kul. Var jätte trött med så sängen var ganska lockande. =)
-----------------------------------

Denna låt spelas flitigt nu, gillar den! =)
Det är deras senaste singel!

Flipsyde - When  It was good



Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en riktigt underbar Fredag nu och en grym påsk, önskar allt gott! :)



PS. Du får mer en gärna lägga till min blogg i blogglovin, men om du gör det så får du säga till så skulle jag mer en gärna följa ditt liv med! Ha det bra



URL: http://andreasarzen.blogg.se/


Amélie

VI MÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE FESTA HJÄRTAT MITT!!!!



SAKNAR DIG MIN BAJSUNGE!!!



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?