Solstråledag!


Har haft en helt underbar dag! Sov ut imorse vilket var riktigt skönt! Har ju lite sömn att ta igen! ;) Sen tog jag cykeln ner på stan och mötte upp Joysan! Var galet länge sen vi umgicks så var kanon kul att träffa henne! Tog oss en runda på stan och varken jag eller Joysan kunde hålla oss från att handla lite. Nu får det atten vara färdig shoppat för mig denna månad, hehe! Sen är det väl inte tok ofta jag släpper loss så... ;) Efter en stund kom Simon och möte upp oss med. Vi alla och Ida (som är Joysans klasskompis) tog oss ner till hamnen för att äta glass. Sluta med att vi satt där i över två timmar men var ju så skönt! Riktigt nöjd över dagen!! Sluta med att jag tog mig och sola lite med, skönt!



Skorna vart jag galet kära i så kunde inte bestämma mig för vilken färg. De silvriga var sjukt snygga på foten och man såg brun och fräsch ut! Tänkte sen att jag skulle använda ett par svarta mer så köpte först dom men kunde inte motstå de silvriga så gick och köpte dem med sen. =) Kul med lite roliga skor! Dom är båda mycket snyggare på fötterna och gör sig inte rätt på bild. Är en klack på dom vilket är kul att jag hitta ett par bekväma sådana då jag normalt (tyvärr) inte kan gå i klackar, får ont i benen och fötterna. Skit att man har fel ben och fötter för det men nu äntligen! =) Sen söta blommor till håret och ett snyggt guldarmband som stod fanny på! ;) De rosa leggingsarna som inte gör sig rätt i färg på bilden heller (inte riktigt såå rosa alls) blir snygga på när man har bruna ben. Sist men inte minst blev det ett par jeans leggings från gina tricot som är riktigt sköna och fina på. =)

Riktigt nöjd!



Kitty

Gott med glass i hamnen:)



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?