Fredag



Tror jag blivit riktigt flitig med att blogg nu igen! Flera inlägg om dagen var de inte går det! ;)

Idag har jag varit riktigt duktig och städat och tvättat! Ja de måste ju göras och har inte riktigt haft energi till sånt på senaste veckan men nu jäklar var det dax att ta sig i kragen! =) Rätt skönt såhär i efterhand när det är klart.

Har självklart suttit i den härliga solen idag med, atten vad jag gillar våren! =) Tror till och med att jag fått färg idag, weeeeeeee!!! Skulle vara duktig och fixa påskskinka idag med (vuxenpoäng) och så gjorde jag men fanny glömde av tiden lite så kanske vart lite väl grilljerad. Men vart faktiskt god ändå!

Nu är det godis i soffan som gäller för hela slanten. Har en lugn kväll ikväll för måste sova skapligt ikväll. För imorgon bitti så ska jag vara på plats vid tio för att börja med flytten. Min kära mormor ska flytta från sitt hus till en lägenhet imorgon nämligen. Så hela familjen och delar av släkten är inblandad imorgon. Ska bli kul att träffa alla! =) Kommer hållas på hela dagen lång så måste få min sömn i natt!



Imorgon kväll kommer Ann hit plus lite annat folk så det ska bli kul! =)

(gammal bild)

Ne nu säger jag god natt till bloggen och ska fortsätta mumsa i mig mitt godis! =)


simone

natti natti=)=)



URL: http://simonessnya.blogg.se/


Anna

Hejsan, tittade bara in lite :)



URL: http://gothicromance.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?