Yeah! ;)

Tjohoooo!!

Idag har det varit heldags planering på jobbet om omorganisationen i huset! Gått kanon bra men många livliga diskussioner då det är många åsikter som ska få säga sitt. Alla måste få göra sin röst hörd tycker jag, det är självklart! Varit väldigt trött tyvärr då nattens sömn inte var den bästa som vanligt. Men var ändå hurtig och träna efter jobbet med Sara. Varit tyvärr ingen fika idag HELLER då jag kände att jag hade noll energi och kraft till det. Morrr vill så mycket men huvudet och kroppen vägrar! Dagen har varit bra annars då Sara alltid gör mig på bra humör!!  Tack sötnöt! =)

Fan vad grym jag känner mig för träningen är riktigt igång nu! Äntligen!! =)




sara

tiiiiihiiiiii sjuuuukt kul!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?