Uttråkad


Är hemma och är sjuk. Så otroligt tråkigt! =( Hoppas på att bli frisk snart för är ju så typiskt att bli sjuk under karnevalen eller Nyköpings festdagar som de heter så fint nu. ;) Så får väl roa mig med att skriva av mig lite här.

Kan börja med att uppdatera lite tidigare saker.
Hade det kanon förra veckan när jag och Sara var nere i min stuga några dagar. Var verkligen total avkoppling och de var precis det vi ville och behövde. Vart ju en tur till Ullared med. En kul upplevelse att få se va det var med. Kan sammanfatta det med BILLIGT och KAOS!! Hehe! Men fynda lite kul faktiskt. Två par snygga "baggy" jeans som kommer vara underbara på jobbet och ett par vanliga jeans. Alla tre par för bara 500 kr. Det kallar jag kap! ;) Sen två shyssta skärp med nitar, ett vanligt svart basic linne, två snygga väskor som det "stod fanny" på (hehe). Det var en liten söt och en lite större variant. Sen köpte jag lite hygienartiklar som var bara priser på. Allt som allt gick det på 960 kr. Tyckte jag var riktigt billigt!. =) Roliga är när man tittar på att jag köpt denna månad är att många saker skiljer sig i stil. Tex väskorna och byxorna och skärpen är totala motsatser till varandra men det är det jag gillar med mig att jag kan variera mig i stil från dag till dag efter hur jag känner och humör. Ena dagen lite rockigare, andra sötare och tredje kanske mer avslappnat "baggy" varianten. Meee like! =) Kul när man kan bryta och inte bara hålla sig till en stil hela tiden men kanske är så att det är just det som är min "stil". =)

Iaf här är ett litet bildkollage över dagarna nere i stugan och Ullared.



I lördags vart det utgång med Syster yster och hennes trevliga vän Jessika. Guu vilken helt underbar lägenhet Jessika hade. Kakelugnar i två rum (fungerande), gamla fina trägolv och fina dubbla spegeldörrar (vet inte vad de heter). högt i tak och stora luftiga ytor. Riktigt fin var den. Tillbaka till festandet... Var riktigt kul att parat loss med syrran, det händer ju inte allt för ofta. =) Vi gick till Skeppsbron sen och dansa loss och hade det riktigt roligt! Tack för en grymt trevlig kväll. =)

Sen kom söndagen och jag vakna upp dunder förkyld och ja nu sitter jag här hemma från jobbet och är sjuk...






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?