Bra start!


Jag vet att jag är dålig på att (som vanligt) uppdatera!

Måste börja med att visa hur vackert det är här i Nyköping med all snö!
Så här såg det ut när jag gick hem från jobbet i fredags! =)

I fredags gick jag på julledighet och ska ha semester tom den 6 Jan Ska bli helt underbart skönt och väl behövligt efter en höst som gått väldigt mycket upp och ner och tyvärr mestadels ner. Så under denna semester ska jag ladda mina batterier så gott jag bara kan och gå in i nya året med nya krafter och se fram emot ett bra år för visst blir det vad man gör det till (försöka kan man alltid). Så tänker ge mig atten på att 2010 ska bli MITT ÅR! Med denna inställning så hoppas jag att det ska gå vägen.=)

Semestern har börjat bra måste jag säga, började egentligen redan på jobbet igår då vi "flumma" ordentligt, hehe Man måste ju släppa loss lite och bjuda på sig själv. Guuu vad kul man kan ha med barnens utklädningskläder! ;) Efter jobbet fixa ja de sista julklapparna så är klar vilket är otroligt för att vara jag som vanligtvis är i sista minuten, yeah! =) Sällskapade med Simone på stan och blev en fortsatt kväll hos henne. Simone bjöd mig och Yulia på middag, tack söta var tok gott! =) Sen blev det självklart när vi umgås en massa skratt och flams. Fick för oss att hyra en skräckis med vilket innebär att vi alla var tokrädda framför tvn, haha! Men det måste vi göra om ändå. Vid ett-tiden gav jag upp då jag var jätte trött.


Idag har jag ÄNTLIGEN orkat ta tag i mitt hem då jag varit så trött efter jobbet eller kommit hem sent så inte hunnit/orkat. Men nu så har jag storstädat så det glänser här hemma. ;) Vid sex-tiden bar det av ut till Stigtomta för lite försmak på julmat och tomtegröt med familj och lite släkt hos moster och morbror. Jätte trevligt dock var jag trött som atten men men. Tror jag börjar slappna av nu av att jag är ledig så då kommer all trötthet över mig, men det har jag snart sovit igen. Som sagt trött som jag var så blev det en lugn kväll hemma sen. Var hemma vid tio och hade inte lust att springa bort till någon då för att sedan gå ut. Ne trött och frusen som jag var/är blev det soffan för mig, kanon skönt! =)


Nu ska jag krypa under täcket för att sova.



sara hansen

Mys!



URL:


♥ HelloNicki

Hello sweetie!



Allt bra?



Hoppas du får en super mysig fjärde advent.



Kramis



URL: http://hellonicki.se


Dadaa

Hej! söt blogg du har!



Ska vi föjla varandra på bloglovin, skriv till mig i min blogg isåfall när du lagt till mig så lägger jag till dig. Kram! :D



URL: http://dadaas.blogg.se/


Lilla Jag

Skönt för dig med lång ledighet :)



URL: http://irenev.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?