Trött..


Jag blir bara besviken hela tiden. Jag vet inte om jag någonsin kommer lita på någon när det blir så här hela tiden. Tappat all självkänsla, tro och hopp om att något skulle kunna bli bra för mig. När man väl tror att nu är det kanske de min tur att få känna lycka så faller det om och om igen.. Hur ska jag någonsin våga öppna mig för någon igen när man hela tiden får ett slag tillbaka. Jag tror ni förstår vad det handlar om.

Jag är trött och ledsen på att känna mig som luft och börjar starkt undra om det någonsin kommer bli min tur att få känna den typen av lycka. Att bli älskad!



Amélie

det viktigaste är att kunna älska sig själv!

Börja där, så ska du se att det ordnar sig med tiden.



Tänk på dig, dig, dig, dig, dig!!!!

Ibland ska man får göra det också :)



URL: http://amelieec.blogg.se/


Lilla Jag

Blä för att känna så. Ta hand om dig! Kram



URL: http://irenev.blogg.se/


tobe

hej vännen.



din tid kommer och dom som inte ser vad dom missar är inte värd dig!!



krams



URL:


catharina

Du vet att det finns även någon för dig!!kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?