Fredagen...

Så var det äntligen lördag! =)
Igår så mötes jag, Sara och Joysan upp efter jobbet vid coop för att handa lite gott till kvällen! Det blev bakpotatis som vi planerat och en massa gott att äta på efter! Väl hemma hos mig så fick vi världens dampryck, oj vad vi flippa ur! Haha!! Så mycket har jag inte skrattat på länge och Sara låg på golvet och grät av skratt som vanligt, din tötnöt! =) Sara lyckades spela in ett snyggt filmklipp på mig när jag fick ett av mina dampanfall haha!! De stannar mellan oss tjejer annars tror folk att jag är galen hahhaha!!! Oj som sagt länge sen jag hade så kul! Sen blev det äta gott för att sedan trycka ner oss skönt i soffan för att äta godis! Shit vad v var mätta, fanns hur mycket godis kvar sen och hade dessutom köpt morötter och dip men så långt kom vi inte ens. Vi halvsomna nästan i soffan efter maten. Musten gick bara ur oss. Så tre trötta tjejer gav upp redan vid tio då Fanny lyckats tom somnat till snabbt i soffan, hehe. Sociala klubben! Men det är de som är så skönt med att umgås med dessa söta att man kan bara va utan att behöva känna att man måste va aktiv hela tiden. Tack tjejer för en grymt trevlig kväll! =)

Godis är gott! ;)

Vi fick våra h&m kläder igår med! Weeeeee!!! Tyvärr så får jag vänta på tre plagg till senare men detta var vad som kom:

Sista tröjan är i svart. Mycket svart blev de men kommer lite annat sen. =)



Joysan

Hihi. tack för en supertrevlig kväll!!! :-)...Kram



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?