Helg!

Weeeeeeeeeeee!! Det är helg! =) Ska bli galet skönt! Klockan är strax efter nio och har fortfarande inte en aning om vad jag ska ha på mig imorgon. Ska snart ta mig i kragen för annars blir det naket hehe ne men klart jag måste ha något i garderoben som jag kan ha. Linda skulle ha följt med imorgon men fick något i ögat så kan inte följa med då det ser ut som hon fått sig en smäll. Söta Joysan ska följa med istället, ska bli kanon kul gumman!!! =) Vi åker lite tidigare så vi hinner med att strosa lite i Norrköping innan. Måste säga att jag är mest orolig över hur jag ska få ordning på mitt hår, kommer inte bli bra känner jag. Guu vad man är larvig egentligen och bekymrar sig över sådana saker som håret. Hehe. Ska iaf bli så otroligt kul och en speciell upplevelse. =)

Ne nu ska det målas naglar för att sedan hitta vad jag ska ha på mig imorgon. Ska nog ner en eller två kokostoppar i magen med, tack Tobias! =)  Bjuder en flum bild idag med! ;)


tobe

haha hoppas dom smaka =)

kommer gå super imorn för du e GREAT!!



krams



URL:


Joysan

Hihi...ska bli så roligt! Fast jag fastnar aldrig särskilt bra på bild...alltså...fastnar det gör jag men det blir...skumt. Haha. Ses imorn! :-)



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?