hej hej



Blivit riktigt dålig på att uppdatera bloggen men har haft fullt upp fram tills idag. I måndags var de utbildning/föreläsning efter jobbet som handlade om att ha ett professionellt förhållningssätt gentemot föräldrar. Riktigt bra var det! =) I tisdags var de jobba över och var hemma vid halv sju istället för vid fem tiden och då var de städning på schemat. I går så var jag på Oriflames kataloglansering hela kvällen så har inte riktigt haft tid med bloggen för än idag. Idag så toksomna jag i två timmar efter jobbet, galet skönt! =) Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och plockat lite. Fick ett riktigt städryck där ett tag och börja skura skåpsluckor och spisen! Haha Jag får mina små ryck ibland men bara bra för då får man lite gjort! Kan tycka sånt är rofullt att plocka och städa, vet jag är knäpp! =)

Nu ser jag bara fram emot en trevlig och lugn helg! Börjar redan imorgon med mys kväll med Sara och Joy! Från början skulle de varit en kväll för Elin men kunde tyvärr inte komma (synd) så vi tog en mys kväll istället iaf då några till inte heller kunde sen pga olika anledningar. Kvällen blir så iaf att det blir först iväg och handla lite gott att äta, tänkte oss bakpotatis med goda röror till. Det blir massa mys med prat och bara vara. Ska bli så otroligt skönt! Har utmanat Sara i en buzz match med! ;) Är taggad som atten Sara ska du veta! mohahahaaa!!

Ne nu ska en hungrig Fanny ta något att äta för att sedan krypa ner i sängen!
Fortsatt trevlig kväll!



Sara Hansen

Knäppis!!! Jag ska vinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D



URL:


Kitty

Hoppas du får en trevlig helg!



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/


Åsa Johansson

Åh bakpotatis lät ju riktigt gott. De får de nog bli här med=) Tack för tipset=)



URL: http://onlythequeen.blogg.se/


josefina

Vad händer i helgen hos dig då ?



URL: http://josefinaljus.webblogg.se/


simone

Hej! aj da, synd att elin inte kunde komma. men kul att kvällen blir av ända. Hälsa sara och joy fran mig. kram



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?