<3


Börjar äntligen bli lite bättre. Jobbade faktiskt i fredags men bara för det var kort dag, hade jag haft långfredag hade jag nog inte orkat och varit hemma istället. Men gick jätte bra dom timmar jag var på jobbet fast jag bara lyckats sova 3-4 timmar den natten. =) Mys att komma tillbaka igen. Gillar inte att vara hemma och vara sjuk. Är tyvärr inte hundra bra än då jag fortfarande hostar som bara den. Sömnen är inte bra heller än. Sen jag blev sjuk har jag vaknat MÅNGA/FLER gånger per natt av hosta och svettningar. Gör det än! Har nu inte sovit en hel natt på över en vecka så är riktigt trött nu måste jag erkänna. Hade hoppats på att få sömn i natt då jag var galet trött igårkväll men icke sa nicke! Vakna säkert en fem gånger MINST och var uppe. Inte för än på morgonen kunde jag sova några timmar i sträck men för några för att vara utvilad. Så är nervös över hur denna natt ska vara, kommer jag kunna få min sömn eller blir det ytterligare en vaken natt?!

Så till annat. Igår var det vår elev Emilias sista dag på sin APU hos oss. Varit kanon kul att ha haft min kusin hos oss. Hon har utan tvekan varit den bästa elev vi någonsin haft! Känns ännu roligare då när det är just min kusin med. Hon har en helt lysande och underbar framtid som pedagog! Hon var så söt att hon hade på sin sista dag köpt med glass till barnen och vi personal på avdelningen fick en jätte fin blomma från henne. Tack så jätte mycket! Emilia att vara saknad av oss personal och barn på Blåklockan!♥

Igår efter jobbet kom Elin och Alvin hit och myste! Var så otroligt kul att träffa dom då det var tok för länge sen! Ni är konstant saknade här i Nyköping ska ni veta! Oj vad Alvin hade vuxit och blivit stor, så kul att se! Goast i världen är han! Önska de gick att träffas oftare men tyvärr blir det svårt när man bor på så olika håll. Men som sagt alltid lika kul att se er! Blev äta våfflor, busa med Alvin och prata lite om vad som händer och sker i våra liv! =) Kanon mys!!!! =)
(klickbara bilder)



Tack Elin och Alvin för en jätte mys em och tack för alla hjärtans dag chokladen! =)


 Idag är det alla hjärtans dag som sagt, det har nog ingen missat!
Så vill ge alla mina underbara en stor kram!





Puss från en dagens Fanny! ;) --->










simone

ja verkligen vad stor han har blivit=) Tiden går så fort=). puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Sara Hansen

Ojjj va stor han blivit! =)

kramis till dig!!! Hälsa syster idag! =D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?