Här är jag


Var ett tag sen jag skrev nu, ca en vecka! Ja vad har hänt sen sist.. Jag har lyckats hosta sönder mitt revben hur man nu lyckas med det. Tydligen inte så svårt enligt läkarna och jag har lyckats! Har en spricka i revbenet som gör galet ont! Gör ondare nu än i början. Hände förra helgen och nu gör de så ont att de smärtar bara man tar andetag eller rör mig fel med kroppen i alla dess situationer hela tiden. Har även börjar göra ont ut mot ryggen eller inte bara börjat det gör skit ont! Så Fanny går på alvedon och liknade för att försöka få ner smärtan lite. Hur lyckas jag med allt?!

Måste visa snygga mössan från Nelly som Joysan beställde åt mig och henne. Thihi. Bad hair day mössa!


Har mest virrat runt denna vecka med bla fullt upp på jobbet, vilket är kul iofs. Har sedan fått en massa gjort hemma vilket är så skönt. Varit på Oriflames kataloglansering. Ska snart på en hudvårdsutbildning och en make up utbildning, ska bli riktigt roligt! Ska även vara med på Nyköpings Bomässa på rosvalla under söndagen den 15 mars och representera Oriflame genom att tex kunna svara på frågor, hjälpa folk som vill börja sälja Oriflame osv..  Sen har min tid denna vecka gått till att jag haft många tankar som snurrat och som även snurrar i huvudet just nu. Vet varken in eller ut..

Idag fredag har jag varit på informationsmöte om vikariebokning efter jobbet. Sen bar det av ner på stan för att uträtta lite saker. Vart två snygga toppar som funkar som t-shirt och även som tunika/klänning. Så fick många plagg i ett kan man säga. Sen självklart tar allt bas smink slut samtidigt så blev handla massa sånt med vilket tyvärr inte är så billigt så gick åt en del pengar på bara det! Träffa Simone en snabbis på stan när hon hade rast från jobbet. Sen synda jag och Sara på donkan. =) Sorry Sara om du fick skavsår i öronen, min mun gick nämligen i ett. haha!

Juste har beställt min kära t-shirt från Nelly idag med!

Heidi Klum Says Fuck Off 

Imorgon blir det IKEA!!
Weeeeeeeeeeee!!!!!!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?