Dagen


Idag har jag jobbat, första dagen efter ledigheten. Va så mysigt att träffa alla barn igen! Tror jag nästan krama sönder dom, hehe. =) Dom är för goa! Han bara hem så ringde Joy och fråga om jag skulle med ner till Oriflamelokalen. Självklart sa jag och på köpet fick men en bra promenad. =) Va riktigt trevligt och inspirerande kväll då jag fick mer kött på benen vilket gör att jag kan bara bli en ännu bättre säljare. Tack år riktigt bra för mig i mitt säljande av Oriflame så känns kanon kul. Ska ta tag i de ännu mer och bli ännu mer seriös i det för tycker det är kanon kul.

♥VÄNNER jag skickar iväg en beställning på fredag om någon är intresserad av att beställa något från Oriflame.♥

Atten så kallt de va att gå hem sen, fötterna är fortfarande som isbitar fast jag tagit en varm dusch. =/ Men har fått riktigt många steg att registerera i "tappa" nu. Har nog gått över en mil bara idag! ;) Ne nu måste jag sova vare sig jag vill eller inte. Börjar tidigt imorgon bitti.

Skickar en extra KRAM till en vän som jag tror behöver det nu!















simone

ringer dig imorogn gumman. natti natti



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?