Toppen!

Igår var de en otroligt dålig start på dagen. Skönt som de var så avslutades den kanon! =) Hade givande samtal med en god vän över telefonen, känns så skönt att vi hade de samtalet. Du får mig alltid att skratta vännen när jag behöver de som mest! Love you darling! På kvällen hade jag och Simone tjejkväll. Tack gumman för en otroligt rolig kväll, skratta så jag grät nästan. Va precis vad jag behövde. Tack! Blev frossa i chips, dip, popcorn, choklad och cola. haha! Ska de va så ska de va på riktigt! ;) Gott var det även om magarna jäste över sen. hehe. Blev spela Buzz i massor hela kvällen då S va så söt och hade med sig ett ps2 till mig. Tack tack. Fy vad jag röjde hehe S va en anningen dålig förlorare fast hon kunde inte hålla sig för skratt då jag höll på att skratta ihjäl mig åt hennes frustration över spelet. =) Tack igen för en kanon kväll!

Somna tok för sent igår igen, någons fel var de allt som inte kunde sluta prata på msn! Där fick du igen! ;) Fick iaf en jätte fin låt utav denna person att lyssna på.
 
Keith Urban - You're The Only One


Text:
I know its gonna take some time
for you to trust this love of mine
I know he broke your heart in two
you've been betrayed and your afraid
that i will do the same to you
but you will be safe here in my arms forever and a day
though you dont believe me now
i'll never walk away
and you, you know i'll be there when tomorrow comes

you're the only one
I know you've heard this all before
(you're the only one)
you're the one that i adore
(you're the only one)
you make me shine just like the sun
(you're the only one)
you bring this heart of mine undone
(you're the only one)

every lie you've ever heard
you can believe my every word
whatever heaven holds in store
thru good and bad ill be your man
stand beside you through it all
you'll be safe here in my arms
forever and a day
though you dont believe me now i'll never walk away
and you, you know that i'll be there when tomorrow comes

chorus
chorus

make me shine just like the sun
yes you do


Galet fin text!



Idag vakna jag på ett toppen humör! Försökte att inte sova bort hela dagen, måste ju få ordning på dygnt då man börjar jobba snart igen. Upp och städa och gjorde fint hemma. Gick ner på stan och mötte upp pappa. Hade några saker att fixa men gick tyvärr inte som vi tänkt. Men var bara mys att få umgås med pappa lite då de inte är så ofta så gjorde inget. =) När jag kom hem så tog jag mig en yttligare promenad ner till solariumet. Va galet skönt, somna nog till där en stund. Som jag nämt förr, de är avkopplning för mig att sola så va underbart! =)

Kan sammanfatta denna dag som riktigt bra! =)



Carro

Låter som en riktigt mysig dag :)



URL: http://carrostankar.blogg.se/


Kitty

Låter bra!



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/


Simone

men som tur var jag int hel kass på alla spel vi spelade..hahaha. inte helt sämst i alla fall. rikigt kul gumman måste göras om. kul att du har haft de bra idag. puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?