Sista dagen


För mig är det god morgon då jag sitter nyvaken och dricker min kopp te. =) Usch hur ska de gå att vända tillbaka dygnet. Ikväll MÅSTE jag lägga mig tidigt då jag ska upp tidigt imorn, får se hur bra de går. =/ Idag är de sista dagen på semestern och de har gått tok för fort. Tiden har bara flugit iväg. Har haft båda bra och dåliga stunder på denna ledighet. Men tror att denna ledighet varit behövlig då jag fått hur mig massa tankar och känslor på olika sätt. Rensat lite av de som man gått och bärt på. Jag är en sån som samlar på mig och sen kommer allt på en gång och de just så de blev de senaste dagarna. Har inte direkt varit mitt år 2008 då istort sätt allt har gått emot mig, kan inte fatta att man kan ha så mycket otur. Men nu hoppas jag att 2009 ska bli mitt år! Man kan ju alltid hoppas. =) Har även fått en liten uppgift av Sara som jag ska göra, tänkte sätta mig med den idag. Tänkter inte säga vad de är men det handlar just om året 2009. =)
Jag har bestämt att det ska bli ett kanon år 2009! ;)

Idag ska jag bara njuta av min sista dag som ledig innan det är dax att komma tillbaka till vardagen. Måste säga att de ska bli mysigt att krama på "mina" barn imorn igen. =)

Hörs säkert sen igen!



Sara Hansen

hihi Fanny har fått en läxa, Fanny har fått en läxa!!!



URL:


fanny

haha ja och jag tar den seriöst! =)



URL: http://float.blogg.se/


Sara Hansen

Tur för dig ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?