Helg!! =)


Igår var Sara här en sväng, riktigt trevligt. Först var vi och solande sen gick vi hem till mig och drack te och greja med Oriflame lite. Blev så klart en del prat och skvaller. hehe Tack Sara för en trevlig kväll. =) Idag sluta jag tidigt, inte helt fel. Så har äntligen gjort klart mitt pussel.
 Thihii.. =)

Har även tagit bort alla mina lampor i fönstrena och satt din dom "vanliga" igen. Skulle bytt gardiner med men orkar inte de idag, men har ju hela helgen på mig! Har även varit nere på posten och hämtat mitt paket från Bellme med mitt schampo i som jag beställt. Passa på att handla lite till helgen med. =)

Ne nu ska jag ner till tvätten. Varit duktig och bokat tvättstugan! Gör aldrig det sen jag skaffat egen maskin men hade en del att tvätta plus att de är skit att ha det på tork i lägenheten så skönt att få allt klart på en gång! =)
Ne dax att rusa...

Hörs sen!
Kram






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?