Onsdag


Haft en riktig kanon dag! Börja dagen med jogersö för sol och bad. Vart inte så jätte länge där men tillräckligt för att njuta av den sköna solen en stund. =) Hoppas man fick lite mer färg igen då den man hade har försvunnit i de dåliga vädret som varit.

(Bild från Bulgarien när jag och Sara var där för många år sen.;))

Nu på kvällen har jag varit med Yulia och Simone nere i hamnen för lite mys. Alltid lika trevligt! =) Är så mys att bara gå och strosa i hamnen på onsdagar då de är veteranbilar och sånt här i Nyköping då. Så det är jätte mycket folk som strosar längs kajen och en hel del snygga bilar att titta på. Sen är det ju sjukt roligt att bara titta på folk! ;)  Simone och Yulia åt glass men som vanligt var jag hungrig som en varg så köpte mig en riktigt flottig hamburgare, hehe mumms!! =) Det var inte helt fel kan jag lova då jag sällan äter sån skit mat blir det extra gott när man väl gör det. Tack söta ni för en jätte mysig kväll i hamnen. =)


(Jag och söta Simone)

Nu är jag ruskigt trött och sitter hemma själv. Fick knappt någon sömn i natt då jag verkligen inte kunde sova hur jag än vred och vände mig. Första gången jag slumra till var vid halv tre sen vakna jag titt som tätt hela natten och morgonen. Så hoppas verkligen jag kan få sova i natt. (Usch hatar verkligen att sova själv.)




Kitty

Härliga bilder:)



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/


Anonym

mys kort=)=) puss på dig



URL: http://simonesnya.blogg.se/


elin

hej, fin blogg :)



URL: http://elinsday.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?