Oriflame



Tänkte lägga upp tre olika denna gång. Som vanligt så ger jag er mitt bästa pris på underbara produkter från Oriflame. Det finns det en av varje produkt så det är först till kvarn som gäller. Frakt tillkommer för er som beställer utanför Nyköping och jag försöker få ner frakten så mycket som möjligt. (Kör vadade kuvert för att skydda produkterna) Bor du i Nyköping eller har själv möjlighet att hämta produkten tillkommer självklart ingen fraktkostnad. =) Är du intresserad av någon/några produkter maila mig på [email protected].


Natural Skin Care
Naturliga produkter som ger en strålande fräsch hy.
----------------------------------------------
Natural Skincare Soothing Eye Contour Gel

Uppfräschande ögongelé med lugnande kamomill och E-vitamin
 som reducerar påsar under ögonen och ger en lätt kylande,
 avsvalkande effekt på huden runt ögonen.
Applicera varsamt morgon och kväll runt ögonområdet. 15 ml.

Oriflames pris 95 kr
Mitt pris 49 kr



Swedish Spa
Swedish Spa används havsmineraler från de svenska vattendragen
som varit kända för sina välgörande egenskaper under århundranden.
-------------------------------------------------------------------
Swedish Spa Minerals Slender Gel

Cellulitgelé med röda algextrakt som reducerar celluliter och apelsinhud.
Förbättrar blodcirkulationen och har en dränerande effekt. 150 ml.

Oriflames pris 115 kr
Mitt pris 59 kr

Swedish Spa Minerals Bath Salt

Återfuktande och näringsgivande badsalt med havsmineraler
 som har en lugnande och avslappnande effekt.
Häll saltet i badet, luta dig tillbaka och njut. 125 gr.

Oriflames pris 105 kr
Mitt pris 49 kr



Olivia

hihi kul att du håller med! ^^



URL: http://ulivia.blogg.se/


Joysan

Tack vännen! Det värmer :-)...Kanske kan ta en fika i veckan? kram



URL: http://joysan.blogg.se/


Joysan

Ja...visst är dom! Kostar dessutom bara 99 spänn! helt sjukt egentligen...och jag fick dem gratis...tihiiii :-)...är de här sköna så tror jag att jag bestället ett par till så har man till nästa säsong xD...kram



URL: http://joysan.blogg.se/


Joysan

Ja, man kan ju bli tokig för mindre...kom på ännu en knasig granne förut...men dte tar jag i ett annat inlägg...vill ju inte att det ska bli för mycket gnäll i bloggen, haha :-)...Tack för smset förut förresten! Det värmde :-)...Hopppas vi kan samla ihop oss snart o bara ha myspys-tjejkväll :-)...kram



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?