Torsdag!


Så var snart torsdagen slut med. Denna vecka har bara försvunnit.
Börja dagen att bli väckt av en j***a telefon försäljare, tack för den! Sista jag behövde då jag äntligen sov lite efter ännu en natt där jag sovit halvdåligt och drömt en massa mardrömmar och vaknat med hjärtklappning! Fy säger jag bara. Ge mig en god natt sömn snälla. Men är sån person som sover väldigt dåligt i perioder så bara att gilla läget tyvärr.

Vid halv ett tog jag cykeln ner till hamnen för att möta upp Therese och Elin på Aktersnurran. Lite kul att fika just där då det var där vi lärde känna varandra genom att vi alla jobbat där tillsammans för några år sedan. Jätte kul att fikan äntligen blev av då vi länge pratat om att vi tre skulle ses över en fika. Var kanon trevligt som vanligt med dessa pinglor! Munnarna gick i ett och tiden bara försvann. =) Tack tjejer för en kanon trevlig fika. Det får vi göra om snart igen! =)

Efter det satte jag mig hos Sara och Simone en sväng som satt på ett annat fik i hamnen och prata en stund med dom. Mycket prat om Gröna lund som jag föreslog att vi skulle åka till på söndag och som nu verkar bli av. Ska bli riktigt mysigt! Förhoppningsvis blir de några till med som hänger på. Så mysigt att bara gå och strosa där, äta god mat och min favvo åka en massa karuseller!! Desto fortare och mer snurr desto roligare!! WEEEE!! Ska kännas ända ner i magsäcken de är då det är som bäst! ;)


Sen blev det en sväng med Sara till affären. Tack sötaste du! =)

Fy atten så trist att de är sånt skit väder ute nu bara. Hade tänkt att vara hurtig och ut och powerwalka en sväng! Så skönt att bara sätta musik i öronen och slingra tankarna! Sen behöver jag verkligen komma igång och röra på mig igen! Man blir så förslappad under semestertider. Men men får se kanske vädret lättar upp lite så det blir en sväng iaf. =)

Ne nu vill jag bara att helgen ska komma. Har som sagt en del kul att se fram emot som jag ska göra. Allt inte nämnt här men med fortsatt läsning får ni veta! ;) Inge jätte speciellt men ändå mys och kul med underbara vänner helgen lång. =)



simone

ja, hoppas det blir av att åka på grönan. jag vill ju åka innan jag börjar jobbar. Skiter i att det är på en söndag. Bara jag får vara med mina sötnosar<3.

puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Amandah

Tack så mycket:D



URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/


Linn

Sv; Jasså? Har du explorer? :)



URL: http://linnlowes.com


Carro

Jag är oxå sån som sover dåligt i perioder....verkligen helt sjukt jobbigt :( Va kul med grönan på söndag :)



URL: http://carrostankar.blogg.se/


Linn

Sv; Jo jag vet att det kan va så i IE, men om du håller ner musknappen helatiden samtidigt som du drar den över dropdown listen så funkar det :)



URL: http://linnlowes.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?