sommar


Var ett tag sen jag uppdatera sist men blir så när det är semestertider! =) Så är just nu mitt i semestern, två veckor gått och två veckor kvar. Går tok för fort tyvärr! Har mestadels tagit det lugnt för att ladda batterierna vilket varit/är kanon skönt. Behövligt som bara den.

Har varit på en tripp till Västervik och visfestivalen med Simone. Var riktigt kul. Party i tre dagar i rad, oj så kul vi hade. thihi. =) Träffa en massa nytt roligt folk, åt gott, parta och umgicks. En kanon helg! =)

(haha)

Igår så var jag och Simone till Vallarna och grilla. Skit mysigt och måste göras om! Blev grilla lite gott sen sitta och snacka lite skit. Efter det gick vi hem till Simone och satte oss på hennes balkong där hon bjöd på en riktigt smarrig piggelindrink och så smaska vi popcorn. Många skratt som vanligt! =) Testa guitar hero med. Fy vad jag sög på det!! haha Men var ju första gången så. ;)


Tack för trevlig kväll! =)

Så vad ska man hitta på idag. Jag och Simone velar om vi ska gå ut lr inte.. svårt beslut det där. Haha!! =) Vi får se hur det blir, tar det som det kommer. ;)



Lilla jag

Skönt med semester. Låter som du har det bra :)



URL: http://irenev.blogg.se/


simone

Grillningen var super trevligt=) Och gott. HIHI Tack för en jätte trevlig Fanny helg=).Hur mår du idag? puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


sara

Mys!! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?