Helgen


Helgen är över och ja ni vilken kanon helg det varit! =)
I fredag skulle jag bara ta det lugnt var in tanken så satt hemma i mysisar och njöt av lugnet. Då skrev David på msn att han, Joysan och Simon skulle till Hamnmagasinet och ta en öl och fråga om jag skulle hänga med. Vela först men var inte så svårövertalad, ett glas vin kan man ju alltid ta. ;) Så vid halv tio slängde jag på mig något krafs och strax innan tio var jag i hamnen, snabba ryck det! =) Humm.. men ett glas vin skulle jag inte hålla mig till det tyckte inte dom iaf inte David så sluta med ett x antal glas vin tillslut. haha! Vart en riktigt trevlig kväll måste jag säga! Tack! =)








Igår, lördag, så vart det en sväng ner på stan med Johnnie för att äta bakismat och fixa lite ärenden. Sen hem för att somna som en stock, var nog mer sliten än man trodde. Tanken var att gå till Joysan och Simon på kvällen för party men pallade verkligen inte. Var helt slut och behövde verklgen en lugn kväll. Var riktigt skönt och välbehövligt! Tur att det kommer fler tillfällen och ganska snart! =) För på torsdag åker jag , Joysan, Sara och Simon och Andreas till Västervik till på söndag för att fira midsommar. Ska bli kalas kul och längtar ihjäl mig! Lite minisemester är alltid välkommet! =)

Idag blev det en skön sovmorgon till att börja med. Sen kom Simone förbi en sväng. Det blev lite snack och en film. Inte den bästa jag sett tyvärr men men så är det ju ibland. =) Tack gumman för en trevlig dag!




Anonym

Hehe 1 glas ja.. Tror jag köpte 4-5 glas. Hehe Men kul hade vi :D



URL:


David

Oj mitt namn ville inte va mee



URL:


simone

Tack själv. hade kanon trevligt med dig=)



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Carro

Hej :-) Bara bra med mig. Och med dig? Låter som du har haft en bra helg. Min har mest innehållit massa fix av gamla lägenheten :-(



URL: http://carrostankar.blogg.se/


Carro

Ja precis, jag ska sälja den men vill fräscha upp den innan.



URL: http://carrostankar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?