Paket!! =)


Idag hade jag två avier för att hämta paket! Weee!


Så ner på stan bar det av för att hämta paketen plus en liten solning. I detta skit väder som jag INTE kallar sommar så var det riktigt skönt att sola. Man får fuska när det aldrig blir nån sommar ju! ;)



Ett paket var från Oriflame med produkter som var beställda.
I det lilla hade jag beställt hårvårdsprodukter från Baresso.


Lee Stafford produkterna var det Joysan som rekommenderade mig! Så nu ska dom testas och bäst av allt är att dom är i en jätte bra prisklass, 79 kr/st. Lánza silkesdropparna kostar 185 kr då jag annars betalar 250 hos min frisör så det var kanon tycker jag! Jag är nämligen galet förälskad i denna flaska som är perfekt för mitt hår som har en jätte dålig kvalité pga av att de är lockigt i grunden.

Tänkte ge er en närmare förklaring på produkterna:
L´anza Neem Plant Silk Serum
Denna otroliga formula innehåller rikligt med ytterst reparerande och naturliga glansförhöjande ingredienser, som ger en fantastisk lyster utan att tynga håret. Extraktet från det legendariska nimträdet har blandats med hyaluronsyra för att ge en sammetsmjuk känsla. Det gör att håret känns silkeslent och glänser av ungdomlig lyster.

Gnugga en liten mängd mellan handflatorna och fördela jämnt i rent handdukstorkat/fuktigt hår. Föna och styla. Även utmärkt på torrt hår och före användning av plattång.

Lee Strafford Poker Straight Dry Schampoo

Torrshampo från Lee Staffords Poker Straight serie.

Spraya på feta hårrötter på ca 15 cm avstånd, låt verka och torka av.

- It refreshes, it revitalises, it's clean hair again Baby!

(Kanon om du inte hinner duscha håret och få det att se ny tvättat och fräscht ut igen!)

Lee Stafford Poker Straight Dehumidifier

Hjälper ditt vackra hår att hållas spikrakt när luftfuktigheten vill krulla, locka och göra det flygigt. Poker Straight Dehumidifier är det perfekta vapnet mot oönskad krusighet (frizz).

(Detta tror jag blir min nya favvo då detta är mitt ständiga problem som lockhårig!)

(Källa:Baresso)



Joysan

Hihi...vad roligt att du fått hem produkterna nu! Måste ju helt klart prova den där luftfuktighetsgrejen :-)...kraaaam



URL: http://joysan.blogg.se/


Simone

Kul med packeet. Rikigt bra pris du=)=). puss och kram



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Lilla jag

Roligt med paket!



URL: http://irenev.blogg.se/


Kitty

Lanza är superbra:)



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/


annso

är lanza bra?:)



URL: http://annsofiekihlgren.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?