Oriflame



Nu är det dax för en ny produkt från Oriflame! Som vanligt så finns det an av produkten så först till kvarn som gäller. Är du intresserad så maila mig på [email protected] eller kommentera i inlägget (OBS! Glöm ej mailadress då) för vidare information om köp eller frågor angående produkt. Bor du i Nyköping tillkommer ingen frakt eftersom jag själv bor där. Bor du utanför Nyköping tillkommer frakt enligt postens tabell och självklart ser jag till att det blir billigast möjliga.

Vad passar bättre en Bronzing kulor nu i sommar tider!

Giordani Gold Bronzing Pearls
Puderkulor i fem solkyssta nyanser som gör huden varmt
strålande tack vare ljusreflekterande mikropigment.
Används som puder, rouge eller highlighter. 25 gr.


 Nyansen heter Natural Radiance.

Ordinarie pris 285 kr
Mitt pris 199 kr




Sara Hansen

Den där är sjukt bra tycker jag. Men den tar ju aldrig slut så behöver ingen just nu! =) kram



URL:


Thiff

Hallå! Om det finns något bra pris på body lotion "Milk & Honey" vill jag gärna köpa 2 burkar =) vad kostar det?



Hoppas allt är bra annars!



URL: http://thiffy.blogg.se/


Thiff

Hallå! Nej har ingen brådska. Håller på med en burk nu, som jag precis öppnade =)



URL: http://thiffy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?