<3


Guuu vad jag har blivit dålig på att blogga! =( Men är i en period i livet då inte tiden riktigt räcker till som jag vill.

Var på make-up kurs igår. Tyvärr inte så mycket nytt för mig men ändå kul. Vart lite sent så Sara och jag fick fnitter ryck som vanligt för vi var så övertrötta men de ryckte upp de hela lite. =)

Idag har Sara varit här och ätit våfflor! Galet gott de var. Vågar knappast säga att jag åt de på jobbet idag med så de har sannerligen varit en riktig våffeldag. =) Som vanligt innehåller en kväll med Sara fnitter, "dampryck" av dess like och prat i massor. Tack gumman för trevlig kväll! ;)




Annars rullar veckorna på i rusningsfart med fullspeckade dagar hela tiden. Gå kort på jobbet för de mesta nu känns de som så ja man är lite trötter. Efter jobbtid är de alltid något som ska göras. Tur att man har underbara helger att se fram emot nu för tiden! Ja, jag har kommit till att tycka om någon väldigt mycket. Någon som gör mig otroligt glad och får mig att må väldigt bra. Den personen får mig att känna mig så trygg! Tror verkligen på det här.♥















Joysan

Åh..vi måste ha våffelkväll även fast det inte är våffeldagen än på ett år igen, haha. Hoppas ni hade rktigt mys! Kram



URL: http://joysan.blogg.se/


Sara Hansen

Jaaaa, gott med våfflor!!! och fnitterattack är ju inte så ovanligt hihi



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?