lördag


Lördag kväll och sitter hemma. Så skönt att bara ha en lugn kväll hemma. Har grejat lite med mitt lilla "projekt" i vardagsrummet och tror de kommer bli riktigt bra när det är klart. =)

Igår så vart de bowling. Sara skulle följt med först men blev inte så och förstår dig verkligen gumman det vet du! =) Simone följde med istället. Blev först hem till michelle för lite att dricka innan det bar av till bowlinghallen. Guuu vad jag suger på bowling men kul var det iaf! Skulle hem direkt efter var min tanke men blev inte så iaf utan följde med ut på Tellus. Hade riktigt roligt. Men oj så mycket smått de var ute en fredag så man fick sig en påminnare om varför man inte brukar gå ut fredagar. Men som sagt hade riktigt kul ändå! Tack alla för en kanon kväll.

Bild från gårdagen innan jag stack iväg..

Nu ska jag "kura" ner mig och läsa min nya Cosmoplitan. =)

kram


simone

Ja, jag har funderat nu och kommit fram att det är någ bättre än den utbildningen på donken. Måste bara hålla ut i ett och ett halvt år.

Har en toppen dag tjejen=) puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Sara Hansen

TACK gumman för att du förstår!!!! Love you!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?